Quién Soi

Daniel Fernández Blanco:

Nació en Xixón el 13 de mayu de 1978, viviendo anguaño nesta mesma ciudá, trabaya como Alministrador de Finques. Llicenciáu en Ciencies Polítiques y de l’Alministración y espertu en Procesos Políticos Contemporaneos (Diploma d’Estudios Avanzaos), realizáu como becariu d’investigación, pola Universidá de Santiago de Compostela. Igualmente cunta con un Máster d’Auditoría Financiera, títulu d’Espertu Universitariu en Derechu Tributariu y d’Espertu Universitariu na Práctica Llaboral llograos tamién na Universidá de Santiago de Compostela.

Políticamente entamó la so militancia n’IX Xixón a los 17 años, siguiendo la mesma en Galiza, onde formo parte de la executiva local de la comarca de Compostela, y militando tantu en Galiza Alternativa (integrada na Corriente d’opinión de IU Espacio Alternativo) como en Attac Santiago de la que foi voceru de la mesma. Dexa la militancia n’IX en 2004.
Nel so periodu de residencia en Galiza, tuvo un papel relevante como líder estudiantil nes movilizaciones contra la LOU na Universidá de Santiago de Compostela, qu’acabaron constituyéndose na mayor movilización en tol Estáu contra la mentada reforma universitaria.

A finales de 2004 torna a Asturies y entra a militar en IAS (Izquierda Asturiana), onde actúa como Secretariu d’Organización hasta l’añu 2010, y afíliase al sindicatu CSI (Corriente Sindical d’Izquierdes), abandona la militancia en IAS cuando esta nun s’integra na federación Compromisu por Asturies, responsabiliddes que no tiene en la actualidad.

Participa fonderamente tantu na formación de la Coalición electoral UNIDÁ pa les elecciones autonómiques y locales del añu 2007 como na posterior formación de la Federación de partíos UNA (Unidá Nacionalista Asturiana), de la que ye miembru de la Xunta Nacional coles responsabilidaes de ayalguería y de la área de vivienda dende la so constitución hasta la so integración en Compromisu por Asturies. Nel añu 2009 ye escoyíu candidatu d’Unidá Nacionalista Asturiana como númberu unu na llista electoral de la organización a les elecciones Europees.

Darréu ye’l númberu 2 de la llista electoral de Bloque por Asturies-UNA: Compromisu por Asturies en Xixón nes elecciones municipales de 2011, pasando a asumir les funciones de voceru de Compromisu por Asturies en Xixón dende’l 16 de xunetu de 2012 una vegada formalizada la federación Compromisu. El 5 d’ochobre de 2013, ye nomáu voceru nacional de Compromisu por Asturies, nun teniendo tales responsabilidaes anguañu.

Entra a formar parte del equipu de trabayu pa entamar l’Asamblea Ciudadana Si Se Puede de Podemos, procesu sofitáu por Compromisu por Asturies.

————————————————————————————————————–

Daniel Fernández Blanco:

Nació en Xixón el 13 de mayo de 1978, viviendo actualmente en esta misma ciudad, trabaja como Administrador de Fincas. Licenciado en Ciencias Políticas y de la Administración y experto en Procesos Políticos Contemporáneos (Diploma de Estudios Avanzados), realizado como becario de investigación, por la Universidad de Santiago de Compostela. Igualmente cuenta con un Máster de Auditoría Financiera, título de Experto Universitario en Derecho Tributario y de Experto Universitario en la Práctica Laboral obtenidos también en la Universidad de Santiago de Compostela.

Políticamente inició su militancia en IU Xixón a los 17 años, continuando la misma en Galiza, donde formo parte de la ejecutiva local de la comarca de Compostela, y militando tanto en Galiza Alternativa (integrada en la Corriente de opinión de IU Espacio Alternativo) como en Attac Santiago de la que fue portavoz de la misma. Deja la militancia en IU en 2004.
En su periodo de residencia en Galiza, tuvo un papel relevante como líder estudiantil en las movilizaciones contra la LOU en la Universidad de Santiago de Compostela, que acabaron constituyéndose en la mayor movilización en todo el Estado contra la mencionada reforma universitaria.

A finales de 2004 regresa a Asturies y entra a militar en IAS (Izquierda Asturiana), donde actúa como Secretario de Organización hasta el año 2010, y se afilia al sindicato CSI (Corriente Sindical de Izquierdas), abandona la militancia en IAS cuando esta no se integra en la federación Compromisu por Asturies.

Participa activamente tanto en la formación de la Coalición electoral UNIDÁ para las elecciones autonómicas y locales del año 2007 como en la posterior formación de la Federación de partidos UNA (Unidá Nacionalista Asturiana), de la que es miembro de la Xunta Nacional con las responsabilidades de ayalguería y del área de vivienda desde su constitución hasta su integración en Compromisu por Asturies. En el año 2009 es elegido candidato de Unidá Nacionalista Asturiana como número uno en la lista electoral de la organización a las elecciones Europeas.

Posteriormente es el número 2 de la lista electoral de Bloque por Asturies-UNA: Compromisu por Asturies en Xixón en las elecciones municipales de 2011, pasando a asumir las funciones de portavoz de Compromisu por Asturies en Xixón desde el 16 de julio de 2012 una vez formalizada la federación Compromisu. El 5 de octubre de 2013, es nombrado portavoz nacional de Compromisu por Asturies, no teniendo esas responsabilidades en la actualidad.

Entra a formar parte del equipo de trabajo para organizar la Asamblea Ciudadana Si Se Puede de Podemos, proceso apoyado por Compromisu por Asturies.

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s

A %d blogueros les gusta esto: